Yemeksepeti'nin Sabırlı Temsilcisi Hazal


Merhabalar.
Ara sona erdi. Bu uzun aradan sonraki yazımızda YemekSepeti'nden bahsedeceğiz. Yemeksepeti'nin kalitesi ortada. Aldığı ödüller ve site gelirleri malum. Yemeksepeti sitesi müşteri temsilcisi "Hazal" ile bir müşteri arasında geçen ilginç bir yazışmayı paylaşıyoruz.

hazal: merhaba, ben hazal size nasıl yardımcı olabilirim?
fsyby: selam hazal. ortalama 45 dakikada teslimat yaptığını söyleyen bi restorandan verdiğim sipariş
fsyby: tam 69 dakikadır teslim edilmedi.
fsyby: beklemeye devam edeyim mi? iptal mi oldu, ne oldu?
hazal: sizi kısa bir süre bekletiyorum. hemen kontrol ediyorum.
hazal: beklediğiniz için teşekkür ederim. maalesef siparişinizi getiren kuryeleri kaza yapmış. şu an durumdan haberdar olduklarını ilettiler. dilerseniz siparişinizi tekrar yapıp, hızlı bir şekilde gönderebileceklerini belirttiler.
fsyby: e bana niye kimse haber vermiyor?=
fsyby: ben sormasam ne olacaktı?
fsyby: soruma cevap alamamak ile birlikte siparişi vereli 86 dakika oldu
hazal: bilgisini şu an aldıklarını ve size dönüş yapacaklarını belirttiler bu süre içinde.
fsyby: haaaaaaaaa tamam o zaman ya.
fsyby: verdiğim siparişin de durumu sormayalım o zaman. neden yemeksepeti'nden sipariş veriyoruz acaba, şimdi çok merak ettim.
fsyby: sipariş verirken "sizi" araya koymamazın sebebi işi garantiye almak.
fsyby: sadece bu sebepten varsınız. ama bu işte de "hacı seni arayacaklar, beni daha çok darlama" diyorsan, telefonla sipariş veririm, restorana sana %10 komisyon ödetmem. adam da daha iyi iş yapar.
hazal: siparişinizle ilgili gönderim aşamasında bir sorun oluştuğu takdirde restoranın bize dönüş yapması gerekiyor. ben restorana gerekli uyarıları yapıyorum ve daha duyarlı olmalarını istiyorum.
hazal: dilerseniz siparişinizin tekrar hazırlanıp çıkarılmasını isteyebilirim.
fsyby: tekrar hazırlanmak nedir? ben bu siparişin durumunu, 10 dakika önce size sormuyor olsaydım ne olacaktı?
hazal: kazayla ilgili biz restorana döndüğümüz anda size dönüş yapmak üzere olduklarını ilettiler. bunun bilgisini veriyordum. sizi tekrar aramayacak restoran
fsyby: sipariş bana haber verilmeden iptal mi olacaktı? yoksa yarın saat 11:00 sularında restoranın ilk siparişi olarak mı kapıma getireceklerdi?
fsyby: işin bu hale gelmesinde bir sorun gören bir ben varım sanıyorum.
fsyby: siparişi teslim edemeyeceğini ilk 45 dakikada söylese gayet normal karşılar ve olası kaza durumunda geçmiş olsun dileklerimi iletirim.
fsyby: siparişin bir önemi kalmaz zaten.
fsyby: tam 80 dakika sonra, "muhtar bi kaza olmuş yeaa" tavrı gayet itici.
fsyby: hayır sizden aldığım destek de destek değil ki
hazal: yaşanan aksaklıktan dolayı size çok özürlerini ilettiler. siparişinizle ilgili şikayetiniz restoranın yetkililerine iletilerek çalışanların konu hakkında uyarılması ve benzer sorunlar yaşanmaması adına gereken önlemlerin alınması sağlanacaktır. şikayetinizi, kayıtlarımıza alarak tarafımızca takibimiz altında olduğunu bilmenizi isteriz.
fsyby: çok özürlerini iletmelerinin dışında iş tanımınız ile ilgili sorularım var.
fsyby: restoranın kapanış saatinden şu an itibariyle 53 dakika zaman geçti.
fsyby: ben siparişi vereli 83 dakika oluyor.
fsyby: restoran kapandıktan 15 dakika sonra, sorun olduğunu söylüyorum ve kaza olduğunu söylüyorsunuz.
fsyby: bu cevabı alabilmek için tacizci müşteri kıvamında, sizden cevap alabilmek için devamlı yazıyorum.
fsyby: copy paste ettiğiniz cevaplardan bana verebileceğiniz uygun bir tanesini arıyorsunuz.
fsyby: yemeksepetini kullanma amacımız kesinlikle değişmeli.
fsyby: bu basit bir tehdit de değil aslında. zira işin takibini yapmaktan aciz ve siparişin durumunu restoranta sadece sormak ile yetinip, standart esnaf yalanlarını bana tekrlamaktan başka bir iş yapmaz durumdasınız.
fsyby: bana sormadan, "isterseniz tekrardan siparişi yaptıralım" demeden evvel, daha konuşmaya ilk başladığımızda
fsyby: siparişi hazırlatıp şu pencereyi açmamın 20 dakikasında teslimatı yaptırabilirdin.
fsyby: bana her bir cevabı 10 dakika içinde vermek yerine işi düzgün yapabilseydin, ben şu an tantana yapmıyor olurdum.
fsyby: gerçekten kullanmayacağım bu hesabı.
hazal: şikayetinizi, restoran yetkililerine ilettim. size zamanında dönüş yapamadıkları için özür diliyorlar, yaşanan kazadan dolayı maalesef tüm siparişler için kullanıcılara dönüş yapamadıklarını, çünkü kuryenin üzerinde olan fişleri bulamadıklarını ilettiler.
fsyby: sdlkjflksdjkflsjdf
hazal: size, kendileri dönüş yapmak istediklerini ilettiler.
hazal: yardımcı olabileceğim farklı bir konu var mı?
fsyby: n'olur biraz yaratıcı olsunlar. olamıyorlarsa siz olun. fişleri kaybetmek nedir? bakkal defteri ile mi çalışıyor yemeksepeti.com?
fsyby: yani size gelen bir siparişi kuşlarla falan iletiyorsanız ve tek kopyası kayboluyorsa yine sorun değil benim için. bunu da anlayışla karşılarım.
fsyby: yemeksepeti.com, siparişleri kaybolacak bir şekilde tek kopya olarak aps ile mi gönderiyor?
hazal: hayır, restoran tek bir kurye ile çalışmıyor. hangi siparişlerin hangi kuryede bulunduğunu görebilmeleri için, kuryelerinin ellerinde bulunan fişleri görebilmeleri gerekiyor.
fsyby: açıkçası hazal, görüşme geçmişlerimi inceleyebileceğin bir ekranın varsa, 6 seneden fazladır yemeksepeti.com üzerinden sipariş verdiğimi ve bir defa bile bu tutumu sergilemediğimi görebilirsin.
hazal: kaza sebebiyle tüm fişleri bulamadıklarının ve siparişlerin bir kısmında sorun yaşandığını ilettiler.
fsyby: burada yemeksepetinden çok senin bu işi yapamadığını düşünüyorum.
hazal: bu şekilde devam etmeniz halinde görüşmeyi sonlandırmak durumunda kalacağım.
fsyby: kaliteciniz mi, takım lideriniz mi, bunun sorumlusu kim ise de bu işi yapmaya uygun olmadığını düşündüğümü bir şekilde ileteceğim.
fsyby: " bu şekilde devam etmeniz halinde görüşmeyi sonlandırmak durumunda kalacağım."
hazal: lütfen, iletiniz.
fsyby: ben burada bir hakarette bulunmuyorum. yorumlarımı yapıyorum ve sipariş ile ilgili detayları cımbız ile almaya devam etmeye çalışıyorum.
fsyby: yani benim görüşmemi sonlandırman için bir mazeretin bulunmuyor.
fsyby: yani elinin altında sonlandır butonu mevcuttur; tamam.
fsyby: sen sonlandırmadan önce ben sonlandırayım, sadece yorumlarımı iletiyor olacağım sana.
fsyby: 6 seneden fazladır hiçbir olumsuz yorumumun ya da siparişimin olmadığını görebilme ihtimalin var. ne telefon ne de canlı yardım kanalı ile. yemeksepeti ile derdimin olmasını sağlayan kişi, yemeksepeti çalışanı olarak sensin.
fsyby: elbette bu hiçbir şeyi değiştirmeyecek ama beni bu raddeye getirebilen bir insana tebriklerimi sunabilirim ancak.
fsyby: çalışmalarında kolaylıklar dilerim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

El Falı Nasıl Bakılır? El Falıyla İlgili Bilinmesi Gerekenler

Osmanlı Devletinin 1. Dünya Savaşında Savaştığı Cepheler